דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי הכרויות - עוד דרך להכיר... 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3511 פעמים ]

אתם נאים, מוכשרים, מצליחים וחברותיים, ובכל זאת קשה לכם להכיר בחור או בחורה מתאימים בדרכים הרגילות. חברים מציעים לכם כל הזמן להירשם לאחד מאתרי הכרויות שבאינטרנט כי שם כל האופציות פתוחות ויתכן שאחד או האחת מצפים לכם שם, אבל הסטיגמה של אתרי הכרויות מרתיעה אתכם.

האמונה שלכם היא שאתרי הכרויות נועדו רק לאנשים מסכנים, בודדים, מכוערים ומיואשים שאינם מסוגלים להכיר בן /בת זוג בדרך "המקובלת" כמו במקומות בילוי, בלימודים, במקומות העבודה או בכל מקום אחר שבו הם מסתובבים. בנוסף, אתם חוששים מהתגובות שתקבלו אם וכאשר ייוודע לסובבים אתכם שנרשמתם לאתר הכרויות. בקיצור, הבושה אוכלת אתכם... וגם הבדידות...

אם התיאור הנ"ל מתאים לכם, תדעו לכם שאתם לא לבד. רוב הפנויים והפנויות שכבר נרשמו לאתרי הכרויות, הרגישו בדיוק כמוכם. גם הם חששו מהתגובות מסביב או מ "מה יגידו עלי" שאני מחפש אהבה באתרי הכרויות. אבל ברגע שהתסכול שלהם מהכרויות בדרכים הסטנדרטיות היגיע לשיאים חדשים, הם החליטו לתת לעצמם צ'אנס, אזרו אומץ ונרשמו לאתר הכרויות. להפתעתם הם גילו שכל חששותיהם היו חששות שווא.  

זה לא אומר שבהתחלה הם לא היו קצת חסרי ביטחון ביצירת קשרים עם חברים אחרים באתר,  אך ככל שהזמן עבר הם התחילו לצבור יותר ויותר ביטחון : הם דאגו להכניס תמונה מחמיאה לפרופיל שלהם, הוסיפו פרטים אישיים (רק בכמה משפטים) והתחילו לשלוח הודעות לחברים שנראו להם מתאימים.

תוך זמן קצר ביותר, הם קיבלו תגובות לכמה מההודעות ששלחו וגם קיבלו מספר פניות מחברים אחרים שקראו את הפרופיל שלהם והיו מעוניינים ביצירת קשר רומנטי. ואז נפל להם האסימון! פתאום הם הבינו עד כמה החששות שלהם היו מיותרים  וכמה תסכולים הם יכלו לחסוך מעצמם לו רק היו נרשמים לאתר ההיכרויות מוקדם יותר.

בנוסף, ככל שעבר הזמן ולפי כמות הפניות שהם קיבלו, הם גילו שהם מאוד פופולאריים בקרב החברים באתר שרבים מהם הם לעולם לא היו פוגשים בדרך הסטנדרטית, פשוט כי הם לא מסתובבים באותם מקומות. עצם ההצטרפות לאתר ההיכרויות החזיר אותם בגדול היישר לזירת הדייטים, ולהפתעתם הם גם גילו שבכל פעם שהם יוצאים לדייט עם מישהו שהכירו דרך האתר, הם מתמלאים בהתרגשות כאילו היו בתיכון.

יתרה מכך, הם גילו ששאר החברים באתר בכלל לא מיואשים ובטח לא מסכנים.. אלא רק חכמים יותר כיוון שהם השכילו להבין מוקדם יותר שהדרך להכיר היום בן או בת זוג לחיים היא דרך אתרי הכרויות. מדוע? כי כל הפנויים והפנויות "השווים" כבר שם.

תשאלו כל אחד מהם על מה הוא או היא מתחרטים, והם יגידו לכם שהם מתחרטים רק על הזמן הרב שלקח להם עד שהם החליטו להצטרף לאתר הכרויות. הם יגידו לכם שאם רק היו יודעים עד כמה קל ומהנה יכול להיות להכיר בני זוג דרך אתרי הכרויות – הם לא היו מבזבזים את זמנם בניסיון להכיר בדרכים היותר "מקובלות".

חברים, עם עובדות לא מתווכחים!, אתרי הכרויות זאת הדרך להכיר היום. כולם כבר שם, מכירים,יוצאים ומבלים... היגיע הזמן שגם אתם תצטרפו לחגיגה, לא? בהצלחה!

ILDate.net - אתר הכרויות חינם  בו תוכלו למצוא שפע של אתרי הכרויות חינמיים, השוואה בין אתרי הכרויות וטיפים להצלחה באתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב